نرم افزار حسابداری هلو مخصوص صنف رستوران و کترینگ نسخه ساده نشر هلو

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 9345637 دسته:

توضیحات

به صاحبان رستوران‌ها برای کارآمدتر شدن و افزایش سرعت انجام امور رستوران‌داری کمک می‌کند. می‌توانید بر اساس اطلاعاتی که در نرم‌افزار وارد می‌کنید، میزها را به مشتریان اختصاص دهید و به راحتی با استفاده از منوهایی که طراحی و تعیین کرده‌اید، سفارش‌های مشتریان را دریافت و فاکتور صادر کنید. در صورت لزوم می‌توانید فاکتور باز و موقت صادر کنید تا مشتری بتواند در سفارش خود تغییر ایجاد کند و یا اگر سفارش بیرون‌بر داشته باشید، فاکتور نهایی را بعد از ارسال غذا توسط پیک صادر کنید. انجام تمام این مراحل توسط چند کاربر به طور همزمان امکان پذیر است و این باعث افزایش سرعت در خدمت‌رسانی به مشتریان رستوران می‌شود. از طرفی با استفاده از لیست موجودی مواد اولیه و مدیریت انبارها، تصمیم‌گیری در مورد استفاده، تهیه و خرید کالاهای مورد نیاز آشپزخانه سریع‌تر انجام می‌شود. با امکان دریافت گزارش‌های متنوع، مدیران از وضعیت فروش و صندوق‌های فروش آگاهی کامل پیدا کرده و می‌توانند نسبت به رفع مشکلات و ارتقا خدمات تصمیم‌گیری بهتر و دقیق‌تری داشته باشند.
امکانات نرم‌ افزار حسابداری رستوران هلو منطبق بر فرایندها و فعالیت‌های صنف رستوران طراحی شده‌است و بدین ترتیب تمامی امور رستوران‌داری اعم از تهیه مواد و منوی غذاها، اطلاعات میزها، روش‌های متنوع قیمت‌گذاری و صدور فاکتور، نظارت بر کار پرسنل، پیک‌ها و نقدینگی صندوق‌ها با سرعت و به صورت مکانیزه انجام می‌شود.
نرم افزار حسابداری رستوران در نسخه‌ها و سطوح تک‌کاربره و چند کاربره (شبکه) تولید شده است و دارای نسخه اندروید نیز است.
این نرم‌افزار علاوه بر رستوران از آن می توان به عنوان نرم افزار فست فود، نرم افزار کافی شاپ، نرم افزار کترینگ استفاده کرد، بنابرین نرم افزار حسابداری رستوران هلو به حسابداری فست فود و انواع صنف‌های مرتبط به غذاخوری کمک فراوانی می‌کند.

نوع دیسک DVD
تعداد دیسک یک
ویژگی‌های امنیتی قفل سخت‌افزاری
تعداد کاربر یک
سیستم عامل مورد نیاز نصب ویندوز XP
امکانات حسابداری
مرجع صادر کننده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
شماره پروانه یا مجوز 142689
سایر مشخصات امکانات تخصصی نرم افزار حسابداری رستوران هلو:
تعریف انواع غذاها و مواد غذایی، ایجاد گروه‌بندی برای مواد اولیه، تعریف انواع طرف حساب اعم از مشتریان رستوران، خریداران و فروشندگان با امکان اختصاص شماره اشتراک به مشتریان رستوران، ورود اطلاعات میزها، ثبت سفارش میزها، تعریف انواع کاربران به عنوان صندوق‌دار رستوران و ایجاد سطح دسترسی متناسب با هر صندوق‌دار، تنظیمات مربوط به ثبت اتوماتیک سفارش خرید کالاهای با حداقل موجودی، تنظیمات مربوط به امکان صدور فاکتور، استفاده از شماره میز در فاکتور، امکان تغییر قیمت توسط کابر و …، امکان تغییر تنظیمات در پرینت فاکتور به دلخواه کاربر، انتخاب انواع نمونه فیش پرینت و صدور فیش با سربرگ رستوران، تنظیمات مربوط به طراحی منو رستوران و انتخاب نحوه نمایش منو در فاکتور، انجام تمامی عملیات انبار، خرید و فروش، گردش چک و بانک و عملیات مالی به صورت اتوماتیک و غیر اتوماتیک، صدور پیش‌فاکتور، فاکتورهای امانی و ضایعات، انتخاب تصویر برای منوهای غذا، اعلام اتوماتیک سر رسید چک‌ها، صدور فاکتور VAT، عملیات تولید و گزارشات مربوط به تولید، محاسبه قیمت تمام‌شده‌ی هر پرس غذا، صدور فاکتور مختص رستوران، صدور فاکتور بیرون‌بر و تسویه با پیک، امکان ثبت موقت و نهایی فاکتورها، امکان تسویه موقت فاکتورهای بیرون‌بر، تایید صندوق کاربران فروش توسط کاربران و یا مدیر، نظارت و تایید فروش روزانه کاربران توسط مدیر، صدور همزمان فیش برای مشتری، آشپزخانه، بوفه، کافی‌شاپ و مدیر رستوران، اپلیکیشن اندرویدی سفارش‌گیر رستوران جهت ثبت سفارش بر سر میزها(اپلیکیشن شامل هزینه می‌باشد)، گزارش جزئیات فاکتورهای تاییدشده توسط صندوق‌دار و مدیر، گزارش جمع فروش روزانه، گزارش لیستی از کالاهای درج‌شده در فاکتور رستوران، گزارش پیک‌ها، گزارش کسری مواد اولیه، تهیه گزارش‌های فصلی فاکتورها برای ارائه به وزارت دارایی، تهیه گزارشات آماری، گزارش اسناد به‌صورت ستونی، گزارش از دفاتر کل، معین و تفضیلی، گزارش سود ناویژه هر کالا، هر فاکتور، هر طرف حساب در بازه‌های زمانی مختلف، اتصال به مانیتورهای لمسی و کشوی پول، اتصال به کیوسک سفارش‌گیر(اپلیکیشن شامل هزینه می‌باشد)